ERRESERBAK ETA ORDAINKETAK

1. Erreserbak atalean, egutegiak eskuragarri dauden egunak eta orduak erakusten ditu. Egunak edo orduak ez dira arrosan edo grisean agertzen.

2. Erreserbatzeko, erreserba egiteko unean zure izena, helbide elektronikoa eta harremanetarako telefonoa adierazi behar dituzu, erabiltzaileak emandako harremanetarako datuak okerrak edo faltsuak badira (izena, telefonoa eta e-posta), erabiltzailearekin harremanetan jarri ezin izateko, erreserba baieztatzeko, erreserbarekin zerikusia duten nobedadeen edo ustekabeen berri emateko.

3. Gela Urdina konpainiak kreditu-txartelarekin egindako ordainketak onartzen ditu. Zalantzaren bat izanez gero, deitu 618 77 58 20 erreserba telefonora, edo idatzi experientziak @ gmail.com helbidera.

5. Gela Urdinetik erabiltzailea konfirmatzeko mezu elektroniko bat jasoko duzu, erreserbako datuekin, posta hau erabiltzaileak emandako posta elektronikoko helbidera bidaltzen da erregistro-prozesuan zehar. Posta hau jasotzen ez bada, erabiltzaileak Gela Urdina-ekin harremanetan jarri behar du kontakturako orriaren bidez.

ALDAKETEN ETA EZEZTAPENEN POLITIKA

1. Data aldatu baino 2 egun lehenago baino ezin izango da egin (48 ordu).

2. Ez da inoiz dirua itzuliko.

3. Erreserba baten data aldatzeko, jar zaitez gurekin harremanetan erreserba @ gelaurdina.eus bidez, betiere aipatutako epearen barruan bada.

4. Arrazoi teknikoak edo bestelako Gela Urdina motakoak direla-eta zerbitzuak eman ezin baditu, kalteturiko erreserbak beste data batzuk izan ditzake edo indarrean dauden tarifak itzuliko dira, erabiltzailearen nahiaren arabera.